7 Ekim 2012 Pazar

YULAFLI BİSKÜVİLİ PASTACIK


Uzunca bir süre www.yemedeyanindayat.blogcu.com 'da yemek paylaşımlarında bulundum.. Blogcu'nun şablon değişimi, istediğimiz gibi sayfada değişiklikler yapamıyor oluşumuz yeni bir sayfa arayışına itti beni.. Yemek blogerliğini eskisi kadar zevk alarak yapamıyor oluşuma birde şablonumun değişimi eklenince, artık blogspot.com da yeniden yemek tariflerini paylaşmaya karar verdim.. Bu Tarif oldukça pratik ve bir o kadar lezzetli bir tarif.. Hemencecik yapılıp bir 2 saat dolap dinlencesinden sonra afiyetle yenilecek cinsten..
Facebook'tan da takip için, http://www.facebook.com/yemedeyanindayat
YULAFLI BİSKÜVİLİ PASTACIK
Malzemeler
3 paket yulaflı bisküvi
1 paket krem şanti (1 pakette 2 poşet oluyor)
1 poşet çikolata sosu
Süt 
Süslemek için; Muz, hindistan cevizi
Yapılışı
Krem şantiyi 2 su bardağı sütle mikserle çırpıyoruz. Dolaba kaldırıyoruz. 
Çikolata sosunu arkasında yazan süt miktarı kadar süt ekleyerek pişiriyoruz. Soğumaya bırakıyoruz.
Daha sonra yarım su bardağı kadar sütü  derin bir tabağa koyuyoruz. Yulaflı bisküviyi süte batırıp hemen çıkarıyoruz.(sütte çok fazla bekletmiyoruz, yumuşayabilir.) 1 tatlı kaşığı krem şanti sürüyoruz. Tekrar bir yulaflı bisküviyi süte batırıp üzerine koyuyoruz. Bu işlemi 3 bisküviyle yapıyoruz. Bir bisküvi bir krem şanti şeklinde, 3 kat oluyor. Yaklaşık 3 paket yulaflı bisküviden 20 adet pastacık çıkıyor.
 Hepsini yaptıktan sonra soğuyan çikolata sosunu 1 çorba kaşığı yardımıyla pastacıkların üzerine döküyoruz. Dolaba kaldırıyoruz.
Arzuya göre, hindistan cevizi ve muzla süslüyoruz.
Muzun kararmaması için, ben muzları çok ince olmamak kaydıyla dilimlere kestim. Bir tabağa aldım, üzerlerine küçük bir yarım limonun suyunu sıktım. Sonrada pastacıklarımı süsledim. Çok fazla kararmadılar, hatta hiç kararmadılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder